Moje zkušenost s korporátním prostředím mě přiměla, abych napsal toto desatero, které jsem trefně pojmenoval:
"Co dělat, aby to nevyšlo".
- Pracujte na více projektech zároveň - ideálně na všech, protože chce být v obraze.
- Chraňte informace před ostatními, kteří by vám mohli ukrást vaše know-how.
- Mlžte, používejte buzzwordy a mluvte o komplexních systémech, které znáte a již jste je dělali.
- Neodpovídejte na emaily, protože jste příliš vytížení.
- Slibujte věci, které nemůžete splnit.
- Urgujte věci, které jsou potřeba dodat ihned a již včera bylo pozdě.
- Plánujte věci, které jsou megalomanské, protože jste přeci optimista.
- Neřešte kapacity - všechno lze stihnout, stačí pouze trošku chtít.
- Řešte peníze - na všem lze ušetřit, i malá kapka v moři se počítá.
- Začněte politikařit - spolupracujte pouze s vámi loajálními lidmi.
- Reálné plánování nemá smysl - je nutno pokračovat, jinak to nemá smysl.
- Nikdy nezastavujte!! Plnou parou vpřed!
- Nechoďte na školení - vždyť už všechno umíte.
- Organizujte meetingy, které nemají smysl - je nutné abyste měli plný kalendář.
- Zaplňte si kalendář - ideálně pět schůzek na den.
- Házejte odpovědnost na další kolegy, nemůže to zůstat přeci na vás.
- Pište dlouhé emaily, ve kterých popisujete problém a zároveň konstatujete, co je potřeba udělat.
- Ignorujte kritické signály a incidenty.
- Nikdy nic reálně nedodejte, to je pouze pro slabochy.
- Vytvořte si dobře znějící název vaší pozice, čím delší, tím lepší.
- Reorganizujte, vytvořte několik struktur, které se navzájem vylučují.
- Choďte do práce a 8 hodin denně tam seďte a koukejte do zdi.
Žádné komentáře:
Okomentovat